lördag

Lördag var Peders sovmorgon och jag hade lovat Viktor att jag skulle ägna tid speciellt åt han så morgonen började med att Viktor fick bestämma vad vi skulle göra. Det blev kaffe hos Maria (han tyckte jag behövde det, gullungen) sen blev det lekparken.



Efter lekparken for vi hem och väckte Peder och åt lunch. Viktor bestämde att vi skulle äta nudlar så han gjorde nudlar till hela familjen. Efter det gick vi ner på joypeak.



Hoppade hoppborg och fick ansiktsmålning.



Viktor gjorde ett åskmoln med en blixt.



Oskar gjorde en eldflamma.



Edvin gjorde en döskalle.

När vi kom hem bjöd vi in Anette med fam och Mli med fam på middag.



Anton ska plocka ut gratängen ur ugnen. :)

(bild tagen av anette)



Avslutade dagen med bad för mina älskade lortgrisar. ♥

Nu är det sommar och det innebär att mina grabbar ska vara här en hel månad delad på två perioder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback