tvättstugan

Äntligen har jag fått tummen ur och fotat tvättstugan. Självklart en förebild.
Före:



Urk... :P

Efter:



Dålig kvalla på bilden men man ser iaf hur det ser ut. Nya maskiner, lite färg och lite hyllor.



Måste sätta upp tvättlinor. Men jag är lite kär i min tvättställning för då behöver man inte vara med armarna ovanför skallen och greja. Kalla mig gärna gammal men det är skönare såhär.. :D
Eventuellt en gardin borde jag fixa till oxå.



Så jag vet vars jag är. Viktigt!



Mina fina tvättkorgar. Har fyra sorteringar. Lite smutsigt längst till vänster och skitigast till höger.. Eller så är det mörkt och ljust, 40 och 60 grader. :)

Kommentarer
Emma säger:

Jäklar vilken skillnad, frächt:)

2011-07-17 | 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback