Jobbhelg

I helgen har jag och min bundsförvant Anette jobbat. Inte mitt vanliga jobb utan ett heelt annat. Vet inte riktigt hur jag tänkte mig att blogginlägget skulle se ut när jag tog bilderna men.. nu kör vi.

Första bilden:


Hade kaffepaus mellan grönsakshackningen.

Andra bilden:


Servering av efterrätt.

Tredje bilden:


Dukning. Rulla 120 servetter. Gick på ett kick!

Fjärde och sista bilden:


Detta var vad vi serverade gästerna i.

Eller så var det inte ens nästan det. Det bjöds på en grym show så Anette alias hotmama bjöd tillbaka med att hämta in disken från revygänget (inte gästerna utan dom som spelade revyn) i denna promiskuösa ytstyrsel.

Finns bara ett ord. Succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback