today

Idag har varit en lugn dag. Började dagen med att gå på konsum och köpa lördagsgodis. Sen lunch. Efter lunch gick jag upp och tapetserade lite i lillemans rum. Det är bara tre våder kvar nu sen ska vi beställa fondväggen. Har fortfarande inte riktigt kommit fram till vad vi ska ha för golv men det blir nog nån rå när det är dags för det.. :P

Jag har beställt tavlor till hallen av Mli men när jag fick hem den ena så inser jag ju att jag måste ha en i köket. Så det blir en där och två i hallen istället för tre i hallen som jag först hade tänkt.



En variant av "your home is where your heart is". Tycker den blev jättefin! Nu är tanken att den ska hänga i hallen och att jag ska ha en annan i köket. Får se vad hon kommer med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback