problemlösning

Jag har länge haft problemet att soffan åker in mot väggen och trycker ihop gardinerna till nåt som inte är vackert.. Jag har haft en plan på hur jag ska lösa det men inte riktigt fått "tummen ur" och fixat det men idag när jag bytte bort julgardinerna så kom jag på att NU ska det ske. Gick ner i källaren och hittade två bitar mdf som jag la på var sin sida soffan så nu åker inte soffan in mot väggen längre.

Åsa - soffan
1 - 0



Så här ser det ut bakom soffan. Ligger dom inte stadigt drar jag fast dom med en skruv i golvet.. ;)

Kommentarer
Mikke säger:

Åsa MacGyver Persson has done it again!

2011-01-09 | 20:23:22
Mli säger:

Hehe smart :)

2011-01-10 | 09:23:59
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback