inredningssug..

Jag är så sjukt sugen på att fortsätta renovera och inreda! Synd bara att man är luspank när man är mammaledig. :( Nu när jag har hittat tapeten till anton som verkligen känns 100 % så vill jag bara att det ska bli klart i hans rum! När mina älskade söner åker till sin far imorrn ska jag försöka få ut den berömda och tapetsera dom sista våderna av det vita så jag kan börja tänka på att beställa fondväggen. Jag måste verkligen stålsätta mig för att inte börja med nåt nytt projekt. Har som en tendens att börja överallt och inte färdigställa. Nu har jag lovat mig själv att innan jag gör nåt annat så ska antons vita tapet vara på plats. Sen ska köksfönstren målas klart. Efter det ska sista snutten tapet sättas i edvins rum. Efter det kan jag få börja med nåt nytt. Kanske det är lite tur att man är begränsad i det ekonomiska. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback