jullov

Dage före julafton kom grabbarna. ♥



Det firade vi med glass!



Jag, Edvin och hans nya nalle spelade kinaschack i hans nya rum. Lovar att jag ska lägga upp bilder men det är inte riktigt klart. Har fått nå hyllor av maria som ska sättas upp åsså en dosa till strömmen så vi kan plocka ut skarvsladden han har där nu.



Julafton var vi hos momme och morfar. Fasters snygga tomtenisse kom oxå.



Många julklappar blev det. Speciellt om man är liten.
Själv fick jag en eltandborste som jag hade önskat mig. Love! Pengar, en fotobok av grabbarna och en stekpanna. Det var på tiden då våran stekpanna är sen jag gick i gymnasiet.



Annandagen for vi till farmor och B. Mamma råkade ta med sig böcker istället för DSn i bilen. Då är det ju inte annat göra än att läsa.. :P

Resten av veckan har vi myst och njutit av att vara allihopa. Varit och badat på Edda med familjen Helen/Eriksson. Tyvärr har liten haft feber ända sen juldagen så för han har det inte blivit många knop..



Febern visade sig vara tredagarsfeber då han igår blev alldeles prickig. Hoppas verkligen att det blir bättre nu för han behöver äta! Fjärde dagen utan att nästan inte ha ätit nåt börjar ta på lillkroppen..


Kommentarer
Cissi säger:

Huvva...hoppas han får i sig käk snart...

2011-12-31 | 00:05:12
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Mli säger:

Men du lillan har varit lite febrig och fått nå små prickar i ansiktet, trodde de va koppor, kanske inte är de? Eller blir dom jättedåliga av tredagarsfeber?

2011-12-31 | 00:13:55
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback