Utmaning

Hittade en utmaning på anettes blogg. Nu då jag jobbar har jag inte så mycket intressant att skriva om men den här listan var lite kul. Så vi kör så ser vi hur länge jag håller ihop den här gången.. ;)

Dag 01 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 02 - I mina öron när jag tränar 
Dag 03 – Mitt stjärntecken
Dag 04 - Målet med min träning/därför tränar jag
Dag 05 – Favoritsaker
Dag 06 - Favoritidrott 
Dag 07 - Då mår jag som bäst 
Dag 08 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 09 – Mitt måtto
Dag 10 - Favoritövning/träning 
Dag 11 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 12 – Dåliga vanor och laster
Dag 13 – Barndomsminne
Dag 14 - Favoritmellis 
Dag 15 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 16 - Så här kan en matdag ut för mig 
Dag 17 – Mina dåliga sidor
Dag 18 - Favoritmat  
Dag 19 - Kändisblogg jag följer
Dag 20 – Mitt hem
Dag 21 - Min favoritfrukost 
Dag 22 – Det här får mig att gråta
Dag 23 - Mitt bästa kosttips
Dag 24 - Första bloggen jag började följa 
Dag 25 - Då tränar jag allra helst
Dag 26 - Detta skulle jag vilja utöva
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 - Saker jag saknar
Dag 29 - Hälsa för mig 
Dag 30 - En fredagskväll unnar jag mig gärna 
Dag 31 - Så sover jag
Dag 32 - Där tränar jag helst 
Dag 33 - Favoritlivsmedel
Dag 34 - Detta tränar jag allra helst i
Dag 35 – 10 dödssynder
Dag 36 - Detta klara jag mig inte utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback