skönt med prom!

Min minstaste älskling har varit lite missövd och allt blev som konstigt med mat och diverse. Sen har vi gåstolen hos mamma så jag har fått kånka runt på han hela eftermiddagen. Han är ju van att kunna ta sig vars han vill så nu dög det ju inte att sitta på golvet. Det i kombination med att vara trött och hängig gjorde att mamman i huset vid sjutiden höll på att dra på sig en mental kollaps.. På med jackan och ut i regnet. Tog med mig vår inneboende på en prom till konsum för att köpa lite barnmat, blöjor och kakingredienser. Klockan åtta då vi kom hem så ligger mitt lillhjärta i sin säng och snusar sött. Underbara barn! Dags att gå upp och pussa på sötisen och sova gott för att imorrn hämta gåstolen direkt vi vaknar! :)

Puss på er!



Underbara älskade!

Kommentarer
Cissi säger:

Sötisen!! =)

2010-09-16 | 06:53:24
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Mli säger:

En tekväll it is :)

2010-09-16 | 16:14:22
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback