miss i planeringen och ny mössa

Jag hade tänkt fara på loppis idag och sälja bort en massa "skräp" så vi packade bilen och jag åkte iväg till stan för att hämta upp Emelie. Väl på parken var det hemskt lite bilar tyckte vi... inser där och då att jag har tagit fel på datumet.. det är inte förän den 31/10.. VÄRT! :( Åja, det löns inte deppa för det. Tog med mig Anette till ragvaldsträsk för att kika på deras klädbytardag istället. Fick med mig en jättefin mössa till Fjutt. Han behövde verkligen en lite tjockare mössa och jag hittade en pop-mössa som såg helt ny ut för 20 kr. :)



Fjutt manekängar i sin nya fina mössa! :)

Kommentarer
Dessie säger:

Nej va jobbigt att ta fel på dag. Men mössan var ju jättefin iallafall! =)



Kram Dessie

2010-10-18 | 01:26:41
Bloggadress: http://dessies-egna.blogspot.com
Cissi säger:

Haha, så söt i mössan!! =)

2010-10-18 | 06:46:29
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback