jag ska måla hela världen lilla mamma...

Här målas det för fullt. Idag har jag målat fönstren i vardagsrummet en vända till. Det börjar arta sig.



Så här såg det ut innan. Lite svårt att se kanske men fönstren är iaf mörkbruna. Nästan svarta.



Betydligt vitare! Det blir så fint! Men jag håller tyvärr på att vara gode less fönstermålning. Nu vill jag gå på nåt nytt. Ska beställa tapeter till Antons rum på måndag, då får jag snart varva med lite tapetsering. Fast när dom kommer borde jag vara klar med målningen i rummet. :P

Kommentarer
Cissi säger:

Jäklarns vad ni fixar och trixar och är sååå duktiga jämt!! =)

2010-10-17 | 06:14:38
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Cia säger:

Vart får du all energi ifrån?? Jag är glad att jag orkar med jobbet och allt det vanliga hushålls arbetet.

2010-10-17 | 13:13:57
Lovisa säger:

Så fräscht med vitt !!

2010-10-18 | 22:46:06
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback