fixa å dona

Var på stan en vända idag och skulle beställa tapter till fjuttons rum. Det gick ju skitdåligt.. :P Hade tänkt mig ljusblåa men jag hittade inga jag gillade så det blev inget av det.. Trist men sant.. :( Måste kika på nåt annat ställe än jernbolaget. Däremot fick jag med mig en torktumlare hem. Min kära sambo lovade mig en torktumlare när jag fyllde år nu senast och nu dök det upp ett erbjudande som passade oss som handen i handsken. Jag är nöjd!
Har tvättat tre maskiner idag och kört tumlaren två gånger redan.. :)

Jag har även målat klart fönstren i vardagsrummet idag! Det blev jättebra! Nu måste jag bara bestämma mig för ett par nya gardiner för sambon tyckte inte att jag skulle hänga upp dom gamla nu när fönstren blev så fina.

Kommentarer
Din Therese säger:

Färgbolaget nästa :p

2010-10-19 | 15:18:54
Bloggadress: http://frombergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback