box...

Fy fasen.. man är inte i form! Det är ett som är säkert! Var på tredje boxpasset nu. Har blivit att vi kört ett pass i veckan. Första körde jag rätt lugnt för jag visste ju att jag inte var så tränad. Andra tog jag i lite mer och nu tyckte jag mig på nåt lustigt sätt vara i väldigt bra form så jag gav allt jag hade.. hm.. hur kunde jag tro att det skulle funka?! Man väger tio kilo för mycket, har legat i soffan drygt ett år och man har så mycke mjölk i tuttarna så man är rädd att man ska bli nerklubbad av en patt varje gång man tar ett lite för stort kliv.. =S

Kommer det nånsin att bli bättre?!

Förresten så vann jag förra veckans vägning. Dock bara 0,6 ner.. vill att det ska gå fortare. Men vill samtidigt ha allt gott brudarna bjuder på. Citerar en god vän: Det går inte både skita och hålla igen.. =(

Kommentarer
Anette säger:

Tycker du e jätteduktig som tränar å går ner i vikt! :)

2010-05-06 | 22:22:48
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Annica säger:

Brösten försvinner väl med tiden?:P och då går det nog fortare:) Jag lyckades gå ner 1 kg under en natt förra helgen, och -0,5 kg till morgonen efter:D:D

2010-05-06 | 23:15:23
Lovisa säger:

men 0,6 ner e ju 0,6 ner toppen bra !!

2010-05-07 | 11:39:32
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback