blogg.se vs blogspot

Ibland funderar jag varför jag bytte från blogspot till blogg.se.

Fördelar med blogspot:
  • Är på svenska.
  • Man kan ladda upp flera bilder samtidigt.
  • Man kan datera inläggen när man själv vill.
  • Man kan ha flera etiketter/kategorier samtidigt.
  • Lätt att se vilka kommentarer som hör till vilka inlägg.
  • Lätt att mobilblogga.
Fördelar med blogg:
  • Är på svenska.
  • Mli kan göra snygga designer.
  • Talar om ip-nummret på dom som lämnar kommentarer.
  • Lätt att kolla kommentarerna.
  • Bättre besöksräknare.
Jag saknar blogspot ibland. Särskilt att man kan datera inläggen när man själv vill. Och att man kan ha flera kategorier till samma inlägg... Knepigt...

Kommentarer
viktoria i norr säger:

Jag gillar ju att pilla med design, men har aldrig lyckats med en blogg.se-design. Håller mig till Blogspot! :D Nackdelen med blogspot är att man inte kan göra en vanlig lösenordsskyddad blogg, utan måste isf "bjuda in" sina läsare.

Och sen har ju jag lagt in en egen besöksräknare, så man kan hålla koll :)

2010-05-17 | 16:00:25
Bloggadress: http://utanintresse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback