today

Idag har jag haft lunchfrämmande. Maria, Vera och Sara har varit här. Åsså söta barnen Ester och Ellen såklart. Skönt att äntligen få bjuda igen. Känns som att jag äter hemma hos dom jämt! Vi har alltid så trevligt när vi ses. Skönt att ha nån att klaga, glädjas, stöta & blöta och bara vara med. Blir lätt långrandigt om man bara ska prata med minsteman hela dagarna.. :P

När brudarna gick på dagis för att hämta storbarnen så gick jag och Sara en prommis innan jag vek av till mamma och pappa. Hon höll som bäst på att baka bullar när jag kom. Nu när hon är sjukskriven orkar hon äntligen en massa roliga saker! Tyvärr är inte bullar riktigt förenligt med min diet.. Jag har bestämt mig för att kicka peders ass i nästa vägning.. är rädd att det kan bli svårt men.. kommer jag att klara enkelt! ;)

Lillis har blivit jätteduktig på att somna i sin egen säng på kvällarna nu. Dock vaknar han till varje gång han tappar ut tutten (innan han har somnat ordentligt) Det innebär att man får springa upp ca: 50 gånger innan han somnar. Det är ju iofs bra för vägningen men när man har sprungit för 50:e gången börjar man fundera om man kan sätta fast tutten med ett gummiband.. eller kanske tejp.. magnet? kardborreband? Tur att det är ungefär då han somnar och man inte behöver springa mer. Våran lilla älskling! ♥ :)

Kommentarer
Cia säger:

Gratis motion är aldrig fel. ;)

Hoppas allt är bra med er.

Kramar

2010-03-17 | 10:03:48
Bloggadress: http://trollmorsnaste.blogg.se/
anette säger:

ställ spjälisen breve eran säng :)

2010-03-17 | 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback