:P

Har varit en lugn helg.. igår for vi ut med skotern. Jag, Peder, Anton och Maria med hennes barn. Premiärtur för småisarna. Det gick hur bra som helst. Dom sov som små änglar under hela skoterturen. Det ska börjas i tid. :) Kvällen spenderades med Kim och Annica. Eller killarna spelade dator och jag å annica såg melodifestivalen.

Idag har vi varit ute på promenad. Tänkte fika hos farmor men hon ligger på sjukhuset nu.. :( Hoppas det går bra för henne! Blev flygande jakob på plättvägen.

Peder har målat klart golvet i källaren så nu är det bara att vänta tills det torkat ordentligt sen ska vi sätta upp hyllorna där nere. Det börjar arta sig!

Har vunnit en auktion på tradera idag. En jättefin body. Tyvärr förlorade jag två auktioner på två par byxor som jag gärna hade vunnit! Mot samma person dessutom! Konstigt att så många andra vill ha samma grejer som jag! :(

Nu är det dags att sussa sängen! Natti natt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback