Nytt projekt: Antons rum (1)

Nu har jag startat upp ett nytt projekt. Minstemannen i familjen ska få sig ett rum. Idag har Anette och Mli varit här och hjälpt mig. Deras "uppdrag" var att ta hand om rumsägaren men medan han sov hjälpte dom mig att riva. Vad har då hänt? Jo alla inbyggda garderoberna är utrivna, dörren och dörrkarmen är utslängda, golvlisterna ligger på släpen, så även gardinstången och fönsterbrädan. Nu återstår det att se om jag klarar av att bygga ihop det igen.

På morgondagens schema står:
  • Bygga nytt golv där garderoberna stått.
  • Städa ut allt skrot som vi inte hann kasta ut idag innan lilleman skulle sova.
  • Köra på tippen med skrotet som ligger på släpen nu.
Hinner vi allt det ska det rivas puts. Köpa dörrkarm och dörr. Riva tapeter. Jag tror att vi har jobb så vi klarar oss imorrn. :)

Tack Anette för att du kommer och hjälper mig! Man hinner såå mycket mer när nån tar hand om Anton! :)

(kommer varken åt telefonen eller externa hårddisken så det blir inga bilder ikväll)

Kommentarer
Emma säger:

Åhå vad spännande det ska bli att få se lite bilder!!



kramizar

2010-06-08 | 06:58:15
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback