Gräset växer...

Hm... det är inte bara hos grannarna med parhusen som gräset växer. Även vårat gräs har växt och eftersom vi varit borta i helgen som var och Peder har jobbat borta hela veckan så har våran gräsmatta sett ut som en ÄNG!
När jag gick hemifrån på morgonen såg gräsmattan ut som nedan. Tog kortet för att jag hade sån ångest och tänkte blogga om min ångest.. :P



Maskrosor i massor.. :P

När jag kom hem senare efter lunchen med brudarna och en tur till stan för att inhandla en snuttefilt till lillemannen så har nån klippt gräsmattan! Jag hade inte en aning om vem tusan det var som hade förbarmat sig över våran hemska gård. Trodde först att det var grannen som hade klippt den men efter lite efterforskningar på fejjan så visade det sig att det var min storebror som hade varit den räddande ängeln (nåja) och klippt gräset. :)

Så tack bror för att du klippte våran gård!!

Kommentarer
Emma säger:

Haha....vilken snäll bror du har!

'Skönt att slippa själv!

2010-06-06 | 21:18:32
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/
mamma säger:

Han har ett gott hjärta under den kärva ytan;)

2010-06-07 | 14:33:12
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback