packad

Idag har vi varit med Dusan en stund. Eller rättare sagt varit i hans hus medan han sov och hans mamma var till barnmorskan. Sen begav vi oss mot kajutan för att käka en räkmacka. Barnen åt en kaka för dom hade bestämt sig för att morfar skulle göra plättar åt dom. Sagt och gjort. Plättar blev det. Edison hade tänkt slå sitt rekord och äta sju plättar. Rekordet är sex men när han ätit sex insåg han att lillmagen inte rymde mer. Gullungen!
Ikväll har Peder hjälpt Krister med dräneringen och jag har packat några lådor hos Mli. Nu är nästan hela köket nerpackat. Ska bli kul att se hur huset kommer att se ut när dom flyttar in. Det har ju lixom alltid sett ut på samma sätt hos farmor sen jag var liten. :)

Nu ligger barnen och jag ska göra dom sällskap i drömmarnas land.

Kommentarer
Anette säger:

SV. har kommit på att man kan öppna dörren å klistra på insidan sen :) eller så gör vi en bård på väggen :)

2010-07-23 | 21:15:15
Cissi säger:

Tuusen tack! =)

2010-07-25 | 10:31:20
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Siri säger:

Såg du min Jenny? Hon jobbar där i sommar :)

Vi tokfyndade på loppisen där i Tisdags ;)

Dags för träff snart!

Kram!

2010-07-25 | 12:12:31
Bloggadress: http://inredmera.blogg.se/
Anonym säger:

var med och tävla om VIMTO-drycker? så här gör du:

1. klicka på länken nedanför.

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

2. svara på två frågor (ett måste)

3. Skriv ett kort inlägg på din blogg där det står ''Jag är med och tävlar hos miranda om vimto-drycker. Var med du också vettja! (länken till tävlingen)

/kram, Miranda♥

2010-07-26 | 04:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback