loppisfynd(?)

Det blev så vi sökte oss mot Bodan jag och lilleman. Anette ringde och sa att dom skulle fara dit och äta lunch så jag och lillis plockade upp Mli och for på lilla hjärtat och köpte en kaka. Dom har även loppis där så jag passade på att fynda fyra vanliga köksstolar som jag tänkte ha i vårat solhus. Så nu har jag slipat stolarna och Anette har slipat sin kökssoffa så när Rob kommer hem från sina äventyr hoppas vi att regnet har gett sig så kanske han kan spraya dom åt oss. Kommer att bli kanon! Stolarna vi har i solhuset är stora och klumpiga så det är jättesvårt att rymmas när vi blir några stycken. Sååå.. fortsättning följer med bilder när allt är klart! :)

Ps: måste umgås mer med anette för när man är med henne händer det jag, när jag är själv bara tänker... ;)

Kommentarer
Anette säger:

Anettes house of pain :)

2010-07-01 | 20:49:04
Therese - Sockenvägens Söta säger:

Jaaa vi vill se resultatet :-) Kram kram

2010-07-06 | 08:51:15
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback