skotertur

Imorse bestämde jag, Peder och Emelie oss för att fara ut en sväng med skotern för det varken snöade eller var bajskallt. Sagt och gjort. For till Anette och hämtade upp henne och Dusan. Sen for vi upp till "räva" och tänkte grilla men skoterlederna var så dåliga så Rob hämtade upp de sina och vi andra körde hem igen. Väl "hemma" så bjöd mor och far på kycklinggryta. Nu är vi hemma. Peder ska i säng eftersom han ska jobba imorrn. Bilen ville inte vara med när det var -30 grader så han har inte jobbat torsdag och fredag. Jag och Emelie ska se Wallander, kuriren. Tyvärr har jag rätt nyss sett den inser jag nu men eftersom jag gillar wallander och Emelie inte har sett den så ser vi den iaf.

Nu är det 11 dagar kvar till BF och jag hoppas att skoterturen har skakat om lite så det blir att föda barn i natt. Vore perrans med en 100110! Enkelt att komma ihåg! =)

Kommentarer
Sockenvägens Söta säger:

hi, hi håller tummarna att du är på bb... :-)

2010-01-10 | 08:44:28
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Kimpan säger:

Det fanns dåligt med bensin kvar i skoten .... >_>

2010-01-10 | 14:54:41
Emma säger:

Så du har tänkt skumpa ut den lille du=)

Hoppas att det sätter igång inatt så ni får träffa er lilla bebis snart!

Jag är oxå jätte nyfiken på vad det är som gömmer sig därinne!



Kramen

2010-01-10 | 21:22:47
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/
Annica säger:

Tycker också att du ska få ditt barn typ idag.. för jag vill så gärna se vad för liten filur som gömmer sig där inne:P Och jag kommer upp ihelgen igen, efter det så blir det när Kim och jag fyller år. Vill gärna se krabaten innan dess:P

2010-01-12 | 13:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback