Jullov

Ja, här har det ju inte hänt mycket sen jul. Jag har mest tyckt att allt har gått tungt men samtidigt försökt njuta av mina älskade smågrisar. Dom har iofs inte klagat på att jag mest har legat i soffan då jag inte har sagt nåt om att dom har haft alla sina saker i vardagsrummet. Jag har alltid funnits till hands när det ska trollas eller när vovven har bajsat i soffan. =) Mellan alla lekar och datorspelande har dom kommit och kramat mig. Tror dom förstår att mamma är ganska slut. Dom längtar nog efter att bebben ska komma ut dom oxå så dom kan få tillbaka en mamma som kan sitta på golvet och bygga lego utan att gå sönder. Hur som helst så har vi haft en lugn vecka. Edvin har varit och hälsat på kusin David.. Viktor har varit hos morfar och busat. Peder har skottat.. och även provkört moffes skoter en vända. Gick visst djupt i pudersnön.. =P



Växthuset började klaga så det har Peder skottat taket på. Det behövdes.

Åsså har vi varit på nya Leos här i stan. Lägger upp lite bilder därifrån. Är det nån som inte vill vara med så hör av er så tar jag bort bilderna.



Paus med slush.





Oskar och Peder försöker dricka ur samma slush. =)

Vi har haft en underbar vecka med barnen hemma. Och jag ska passa på att tacka min underbara sambo som har varit helt sjukt duktig på att hjälpa mig med mina små odågor då jag själv inte har så mycket energi. Utan han hade det varit jobbigt..

I onsdags skjutsade vi barnen till deras far för fortsatt jullov och en till "julafton". Nu är det såå tomt här hemma.. =(



Det var allt annat än varmt hos boysens pappa.. =P
Hemma var det "bara" runt 16. Men desto mer snö istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback