tröööött!!

Jag blir så trött!! Magsjuka.. visst. Det är synd om oss men.. Edison kom i fredags och var sjuk och spydde fredag till lördag. Sen på söndag åker Peder dit och är sjuk till måndagkväll. Måndagafton är det min tur. Känner mig döende måndag och tisdag. Då tror vi i vår enfald att detta är över. Men nää.. då är det lillemans tur. Han började spy natten mot onsdag. Är hyffsat fräsch onsdag så tror jag det är över. Men inte då. Han spydde i natt och har spytt flera gånger idag. Idag har han fått majsvälling och jag hoppas han mår bättre i natt.

Nu till det roliga. Våran tvättmaskin har strejkat!!! Jag tror fan jag tar livet av mig!! Jag hoppas för guds skull att den har repat sig till imorrn annars bryter jag ihop!
Jag har renbättat 2 ggr i edvins säng, 2 gånger i våran säng och 2 gånger + ett örngott i antons säng. Det innebär 8 omgångar lakan, örngott (9) och påslakan. Plus alla kläder anton spytt ner (hans och våra egna). Ett gäng handdukar vi har haft i sängen för att inte behöva renbädda mitt i natten. Har bytt handdukarna inne på bägge toerna två gånger. Bytt alla badlakan. Det blir lite tvätt!! Tur att jag har torktumlaren! Har nästan tvättat allt men det är en del kvar. Bland annat ett täcke och en kudde...

FANFANFAN

Kommentarer
Cissi säger:

Skickar en massa kramar!!!!! =)

2010-12-10 | 06:49:11
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta säger:

fyyyyyyyyy lider med dig big time för här surrar tvättmaskinen dygnet runt de senaste fyra dagarna.... Krya på kram till lillen!!!

2010-12-11 | 15:07:17
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback