Julklappar

Vi fick massor med fina julklappar! Jag och lilleman fick en massa aiksaker. Av pappa Peder fick jag en aik-hood och lilleman en aik-pyjamas.


Lilleman å ja snygga i vårat nya. Av momme och moffe fick jag en aik-mössa och Anton en aik-body.



Av Tias fick Anton en supersnajsig mugg!


Jag fick även dessa snygga lurar av älsklingen som han genast testar. :)
Av min mamma och pappa fick vi pengar som genast ska brinna. hehe..



Av jobbet fick mamma och Tias en steltonkanna och efter lite tjat så fick jag brors. Är han inte världens bästa brorsa! ;)

Lilleman fick en massa leksaker och peder fick en fyrkantig stekpanna från OBH nordica.




Kommentarer
Mli säger:

Fina julklappar :) Nu kan du och Krister matcha och Anton och Vanessa :)

2010-12-25 | 01:34:23
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/
mamma säger:

Att han är världens bästa brorsa! Han tvingade dej ju inte ens att be på dina bara knän;)

2010-12-26 | 22:14:09
Anette säger:

En grillstekpanna? då väntar vi med spänning på att bli bjudna på rutiga kotletter :)

2010-12-28 | 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback