Dag 07 – Min bästa vän

Jag kan nog inte säga att jag bara har en bästa vän. Jag har en handfull väldigt nära vänner. Vänner jag älskar och skulle kunna göra nästan allt för. Vänner som i vissa fall är helt olika varandra men som fyller mitt "behov" på olika sätt. Dock har dom alla något gemensamt och det är att dom tycker om mig för den jag är. Jag behöver inte låtsas vara någon annan för att bli uppskattad. Jag behöver inte göra mig till för att passa in. När jag gick i skolan hade jag ingen "bästis" som då var ganska jobbigt. Därför blev det så att man försökte göra allt för att passa in och det var sjukt jobbigt för det blev ju aldrig riktigt rätt. Det slutade ofta med att jag blev ganska utnyttjad vilket inte var speciellt kul.. Min första bästis var i sexan när Maria flyttade till våran klass. Hon var min bästa vän men det fanns ett litet men även där. Hon var så mycket snyggare än mig så hon fick alltid alla killar. Där stod fula jag och tittade på när hon pussades med skolans (och grannskolornas) snygga killar. Haha! Maria är nog den personen som vet mest om mig och har varit min vän längst.
Men som sagt. Jag har blivit klokare med åren och låter mig inte trampas på och på något sätt har det medfört att jag har fått flera väldigt fina vänner som jag vet är mina sanna vänner.

Ingen nämnd ingen glömd. Ni vet nog vilka ni är.

♥Tack för att ni finns! Ni gör mitt liv så mycket enklare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback