Dag 04 – Det här åt jag i dag

Började dagen med två husmans med räkost och kaffe. Inte så glamoröst men det fyllde sin funktion. :)

Lunchen bestod av bandpasta och nån god kasslersås som maria hade kokat ihop. Vatten till det.



Lunchen

Till mellis blev det kaffe en bit mörk choklad och en mandarin.



Mellis

Middag: Kycklinggryta med champinjoner och broccoli. Till det serverades ris på restaurangen på 95:an. Å vatten.



Middagen.. ser ut som den är äten en gång redan.. var godare än det ser ut på den bilden.. :P
Dock glömde jag ta en bild när vi åt så det blev Peders matlåda. :)



Ikväll har vi varit hos Maria och "firat" Emma som har fyllt 30. STORT GRATTIS EMMA!
Där hade Mia som vanligt dukat upp med en massa mys. Kakor och godis.. men ståndaktig som man är så drack jag bara en liiten kopp med apelsinglögg och en mandarin till det.

Det var min matdag... :)

Kommentarer
Mli säger:

Va du är duktig :)

2010-12-03 | 01:42:17
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback