Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar.. dom heter Valter och Ullabritt Persson. Träffades för en massa år sen på jobbet om jag inte minns helt galet. Fyra barn lyckades dom uppbringa. Först Ubbe sen Matte. Sen jag och sist skrapabull´n Kim.
Mina föräldrar har alltid varit BÄST! Min pappa är starkare än din pappa.. :P

Har så länge jag kan minnas ställt upp i ur och skur för alla oss barn och trots att Matte och Ubbe egentligen är mina halvbröder så har jag aldrig känt att dom har gjort någon skillnad på oss. Vi har alla varit lika mycket värda och det ska min mamma ha all cred för! Har aldrig kallat mina bröder för halvsyskon för det har aldrig känts så. Det är mina bröder och inget annat.

Jag har nog pysslat pysslat på med det mesta i mitt liv. Fotboll, innebandy, ju jutsu, badminton, ridning, spelat trumpet och keyboard. Allt har varit skitkul ända tills mor och far har köpt svindyr utrustning till mig. Då har jag slutat... och ändå har dom stöttat mig i allt jag har velat göra. Skjutsat mig överallt till träningar och discon.

Nu har dom sex barnbarn och är världens bästa mormor, morfar, farfar och plastfarmor.

Kan inte önskar mig bättre föräldrar! ♥

Kommentarer
Anette säger:

Du kan väl ge han din gamla, den e väl oanvänd :P

2010-12-01 | 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback