träningsvärk

Har lite träningsvärk faktiskt. Höfterna är onda och smalbenen känns. Annars är det ganska lugnt. Känns skönt att ha kommit igång. Hoppas jag... har ju hänt att jag har sagt det förr.. :P
Jag har iaf gått ner i vikt så jag har kommit under min "smärtgräns" som är 67 kilo. Vägde mig nu ikväll och vägde 66,5. Vid 67 börjar jag komma i mina gamla kläder igen. Det känns riktigt kul! :)

Jag har nu gått ner ganska precis 20 kilo sen Anton föddes. "Bara" 8-9 kg kvar nu till målet som är under 60. Då har Peder lovat mig en belöning. Får se hur det blir med det. :)

Kommentarer
Cissi säger:

Du är verkligen super-duktig!!! =)

2010-08-27 | 05:54:01
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Cia säger:

Kanon! Det går ju riktigt bra för dig. :)

2010-08-27 | 08:52:29
Anette säger:

Härligt, då blir de bröllop i vår då? :P

2010-08-27 | 11:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback