??

Jag har tokmycket energi och vill göra nåt! Problemet är bara vad! Tänkte börja måla fönstret i lillis rum men allt sandpapper är i tapetgrejslådan som är hos Mli. Fara ut och springa.. men jag har en sjujäkla obalans i mina bröst då lillis är sjuk och inte ätit som han brukar. Har inte varit känslig för sånt med dom andra barnen men nu är jag det helt plötsligt. Högra sidan är ond och känns som tung.. inte så kul att springa då..

Hittar bara en massa bortförklaringar till det jag vill göra. Innebär det att jag egentligen inte är så sugen att göra nåt? Kom mig iaf iväg på inredningsparty hos Siri. Fanns alldeles för mycket fint som jag skulle vilja ha.. men det blev bara två glasunderlägg och tre små vaser. :)

Kommentarer
Anette säger:

Sandpapper va en jäkla dålig undanflyckt, vi har massor du kan få :)

Eller så gör du två saker i en smäll å promenerar lite raskt till Mli å hämtar ;)

2010-08-23 | 21:53:36
Mli säger:

Haha okej :P Men dom ser ju för härliga ut, vi ignorerar toabekymret :P

2010-08-24 | 22:36:55
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback