denna helg har vi...

Igår for vi en sväng på jernbolaget och köpte en stavmixer så nu jäsiken kommer lilleman aldrig mer att behöva äta barnmatsburkar från ica!! Eh.. var det nån som trodde mig där? Hallå? NÅN? Nähä, inte det.. Åja, det är tanken som räknas. Kravet från sambon att jag skulle få min fina stav med både visp, skär, hack och allt man kan tänka sig var att elvispen, (som lever om som f*n) matberedaren och hushållsassistenten skulle ner i källaren. Hm.. Får se hur det kommer att sluta. Jag kommer väl att bära upp alla grejer allt eftersom.. :P Efter jernbolaget for vi en sväng på matfesten. Jag åt en kantarelltoast med västerbottensost. Det var mums! Man borde fasen ge sig ut i skogen och plocka lite kantareller! :)

Idag har det varit så pissigt väder så vi bestämde oss för att fara och hälsa på mormor och morfar i stugan innan vi for med boysarna till deras far. Där blev det plättar för hela slanten. Mums! Dom har byggt nytt kök där så vi var ju tvugna att kolla om det dög till plättgräddning! Supersnyggt och gott blev det!

Kommentarer
ulrika säger:

Om inte det gula guldet i skogen regnat bort vilket jag helt klart misstänker :( Tur att jag inte tog ut semesern nu i höst för att plocka svamp. Pust!

2010-08-29 | 23:57:30
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback