Bekymmer!!

Jag har inga kläder! Jag måste rensa min garderob! Jag har massor med kläder men jag har INGA jag kan ha. Eller okej, jag har två tunnare tröjor som liknar nåt. Hur kul är det på en skala!? Idag skulle vi fara på nolia och jag skulle ta på mig en tröja efter duschen.. Inte en enda fanns.. Det slutade med att jag tog på mig en urtvättad för liten tröja.. Tänkte, gode gud låt mig inte träffa nån jag känner! Valkarna hänger utanför en ful jävla tröja.. kan det bli bättre?! Nä, nu är det jag som illa kvickt måste införskaffa lite nya kläder!! :(

Kommentarer
Anette säger:

Ja hänger med på shopping, måste motioner ut den här jävla unge på nå sätt

2010-08-12 | 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback