Utmanad

Fick en utmaning av Siri.. måste väl anta den då. ;)


1. Hur många resväskor äger du?
Eh.. ingen tror jag.

2. Skulle du hellre ta bilden än att vara med på den?
Spelar ingen roll men oftast tar jag hellre än att vara med.

3. Har någon någonsin kallat dig lat?
Oja.. ofta.. =P

4. När var senast någon stötte på dig?
Eh.. eftersom jag är gravid så är det ingen som stöter på mig just nu.. tråkigt men sant. =)

5. Vad åt du till middag senast?`
Makaroner och korv hos Anette och Lucas

6. Använder du huvtröjor?
Jaa.. ofta!

7. Vem var den senaste som messade dig?
Anette

8. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Den med mest G-kraft. Har dock ganska lätt för att bli åksjuk nu mera så det blir tyvärr inte så många även om jag älskar karuseller.

9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det heter Solbacken och har ca 11 butiker (kopar Siris svar då jag antar att det är samma:)

10. Hur många syskon har du?
Jag har tre bröder. Har väl inte alltid varit en dans på röda rosor men nu är det helt okej! Skulle inte byta bort dom... så ofta iaf.. =D

11. Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4 stolar och en bänk. Skulle definitivt behövas ett större kök. =)

12. Har du en stationär eller bärbar dator?
Bärbar. Kommer aldrig mer att köpa en stationär. Däremot finns det 3 stationära i huset som är boysarnas.

13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jepp.. men vet inte riktigt vad. Vet bara att det ska ha med mina trollungar att göra. Deras namn eller versaler.

14. Vad har du med dig in på bion?
Givet, popcorn! Och en fanta.

15. Gillar du att flyga?
Inget jag är rädd för men inget jag går och längtar efter heller.

16. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nix. Äter det jag äter. Börjar vågen klaga så motionerar jag ist. Är inte mycket för matkontroll, har tyvärr för lite intresse för det.

17. Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Har nyss fyllt 30 så det torde väl bli 29 då?

18. Tycker du om att krama folk?
Jag gillar att krama dom flesta, är dock dålig på att göra det.

19. Vad är du allergisk mot?
Laktos. Saknar min DAIMCHOKLADKAKA!! :`(

20. Gillar du din boendesituation?
Oja.. bättre och bättre!

Självklart vill jag utmana: Hade det inte varit för att Siri har gjort den skulle jag skicka tillbaka den.. men det blir Anette efterom hon förekom på några av punkterna ovan. Diplomatiskt och bra. =)

Kommentarer
Anonym säger:

haha, det var så sant sagt det du sa! klart som FAN man blir lycligare med pengar!=? heeeello lixom :) Själv har jag knappt råd med hyran enna månadaden.. det suget FEtt..



ja, vagnen fick vi ordning på. Tog ett par dagar och det var fan jobbigt! Men gøtt att man int behøvde øpa en ny vagn.. tur man har ha¨ndiga vänner :)



Hur står det till med livet !? =)

2009-09-03 | 10:06:52
Bloggadress: http://tuschaa.blogg.se/
Andreas"Kryckan"Hansson säger:

Jaså du tycker jag ska börja videoblogga, njaaa jag får se..:)

2009-09-03 | 19:37:00
Bloggadress: http://kryckansblogg.blogg.se/
Emma säger:

Hallå!!

Hittade du något tyg på stan?

2009-09-03 | 21:20:38
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback