torsdag idag

Idag har jag varit till Malå. Träffade Edvin och Viktor en stund. Var mysigt att få vara med dom lite. Oskar kunde inte komma ut då han visst har blivit förkyld igen. Mli följde med och var hos en kompis. Skönt att ha nån att prata med i bilen. Tar ju trots allt en och en halv timma att köra en väg. När vi kom hem så bjöd Anette mig och Peder på våfflor med grädde och hjortronsylt. Inte dåligt att komma till dukat bord. Tack för maten vännen, det var supergott!

När vi kom hem målade vi klart alla brädor så imorrn får vi se om vi ska måla ett varv till med vitt eller om vi ska låta kvistarna synas lite.

Imorrn ska jag se idol. Blir spännande att se om min favorit Patrik går vidare. Hoppas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback