skydd mot våldtäkt



En kondom mot våldtäkt kan snart finnas på marknaden.

Kondomen Rapex sätts in som en vanlig tampong och har krokar som ska skada en eventuell våldtäktsman. Lanseringen har skjutits upp i tre år, men nu planeras den säljas i Sydafrika, som plågas av många våldtäktsfall.

Källa: Frida

Jaha.. nu kommer nästa briljanta idé. Jag skulle då inte vilja ligga där med en våldtäktsman som har skadat snoppen. Gissar att man skulle kunna få en del stryk. Och i sydafrika har jag en känsla av att det skulle kunna bli en hel del tråkigheter pga arga våldtäktsmän. Stackars kvinnor. =(

Kommentarer
Therese - Lurans blogg säger:

I Dorro får vi kolla tidigare, vi försökte redan när jag skrev in mig, men då var det för tidigt, men i morgon kommer jag förhoppningsvis få höra :-) Tror nog inte att det är så farligt, däremot tror jag inte det är bra att göra en massa UL. Kram kram

2009-09-01 | 10:08:32
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Kicki säger:

Hmmmm... Jag skulle nog hellre sätta en KORK så dom INTE kommer in över huvud taget. IN tar dom sig lika fullt förbannat med ett sånt där skydd, fast dom på köpet blir argare också.

Nä nog skulle jag utrusta mig med kyskhetsbälte och pepparsprej innan jag stoppar upp en såndär :/

Hur skön kan den förresten va att gå omkring i??

2009-09-01 | 10:38:15
Bloggadress: http://kickikickass.blogg.se/
anette säger:

Dom får slå mig gode ordentligt innan ja föredrar en våldtäkt, å andra sidan så är man väl redan våldtagen när den där grejen fyller sin funktion. då e de ju bättre med något som sätter stopp direkt. En 500volts laddning i gylfen kanske :)

2009-09-01 | 21:15:46
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
cammie säger:

men jøsses vilken "uppfinning"?..nääe säger jag bara =/



ja, jag ser ni fixar och donar hemma. Det blir ju najs! =) hehe, mja.. här håller jag før fulla muggar på att få ordning på mitt førhållande med elias pappa efter många svek ifrån hans sida. Bara tiden kan nog visa hur detta slutar.

2009-09-03 | 21:20:15
Bloggadress: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback