mina myspojkar

Nu är boysarna här. Sköönt. Kunde inte låta bli att ligga med var och en av dom och stryka på pannan tills dom somnade. Var så mysigt. När jag ligger med Viktor så säger han. -Mamma, du är så fin! Å snäll, å söt. Å vacker! Man gråter nästan av lycka! Det smäller bara till så tycker dom att det är löjligt med en mamma som myser med dom på kvällarna. =P Min "lillbebis" fyller snart åtta år. Guud vad tiden går snabbt alltså! Och snart får man en till liten. Nästa gång jag vaknar så är väl den bebben åtta år.. och edde sexton.. nä, huga. Nu talar vi om nåt annat!

Idol. Riktigt bra kvalité på alla låtarna ikväll tycker jag. Rabihs annars lite mesiga röst var min favorit ikväll. Men Erik briljerade ju oxå, som vanligt. Rätt personer hänger löst oxå, enligt mig. För mig kvittar det vem av Camilla eller Nicklas som åker ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback