lugn dag

Ja, så här började min dag.. som alla andra dagar. Har inte gjort många knop idag. Jag och Mli har varit på rusta och köpt en tavellist till sovrummet. Skönt när det är klart. Att det bara är pyntningen kvar. Även om jag inte är speciellt bra på det. =P När vi kom hem kom pappa med hojen som ska stå i vårat källargarage över vintern. Sen blev det middag (lasagne) hos mamma och pappa. Supergott! Nu har jag avslutat på samma sätt som dagen började. Varm oboy, skorpor och läsa igenom alla bloggar. =)

Kommentarer
Cissi säger:

Okej, den var fin, men vi kollar dock på lite nyare, typ -02 eller -03, eller vi och vi. Det är mest Jocke som kollar! =) Jag hänger på! Tur man kan mkt om bilar ;)



Tack ändå! Jätte snällt!



Kram på dig!

2009-10-05 | 21:51:04
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Siri säger:

Det är ju skönt med lugna dagar ibland :)

2009-10-06 | 13:26:00
Bloggadress: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback