frustration!!

Förbaskat så irriterad jag är just nu! Av tre hörn jag har tapetserat nu på två dagar så har jag kommit MITT I hörnet varje gång! Snacka om misslagomt! Det hade underlättat om man hade fått lägga skarven några cm in på nästa vägg men NÄ.. här blir det så att man ligger ca 5 cm minus i varje hörn så man ska försöka få det rätt på en liten liten yta och ha typ 50 cm (av bredden på tapeten) hängande i luften samtidigt som man ska vika in den rätt i hörnet! Ibland önskar man att man vore en bläckfisk! Ganska ofta faktiskt... ~suck~

Bara att återgå till hörnhelvetet...

Kommentarer
mamma säger:

Vi vill se bilder på tapetseringen förstår du väl

2009-10-23 | 17:58:41
pysseliten säger:

Ja imte kul när det strular ;( Jah kan inte tapetsra alls , Nej nu jobbar dags ha en bra helg

2009-10-24 | 07:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback