färdigtapetserat

Idag har jag tapetserat klart datarummet. Bara några svordomar faktiskt. =D Skönt att få packa ihop tapetgrejerna för den här gången. Imorrn blir det att byta kontakterna, sätta upp gardiner och fixa golvlisterna. Måste tyvärr måla garderobsdörrarna ett varv till men det får vänta tills killarna har åkt. Ska väl även försöka flytta över datorerna dit imorrn oxå. Så håll tummarna för att det blir bilder imorrn. =)

Middag blev det hos mamma och pappa på plättvägen. Dock inte plättar men väl älgkött och potatis/morotsgratäng. Var riktigt gott! Hem och lägga sötnosarna i sina sängar. Och sen se körslaget.

Nu ska jag bege mig upp  í sängen så man orkar med att stiga upp imorrn. Har börjat få foglossning nu så jag känner ikväll att jag har både tapetserat och varit ute och gått idag. Hoppas det inte blir värre än så här. Har väl varit ganska förskonad från krämpor denna graviditeten.. peppar peppar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback