datarummet del 2

Idag har Peder målat taket. Hoppas det räcker med ett varv. Jag har slipat och målat garderobsdörrarna, bakom elementet och stommen till garderoberna.



Man kan tydligt se ränderna där ribborna har suttit. Undra hur många varv jag kommer att måsta måla innan dom slutar synas.. =P



Fönsterfodrena verkar bara behöva ett varv till. *hoppas*



Stommen kan med lite tur klara sig med det jag har målat idag. Får se imorrn hur det ser ut. Hoppas taket är klart så kan jag kanske kan börja tapetsera imorrn. Men jag ska tapetsera fondväggen liggande och det har jag inte gjort själv förr så jag tänkte ta in experthjälp. Pappa! Men han skulle stycka älg imorrn så vi får väl se om han har tid att hjälpa sin stackars dotter i nöd.. =D

Kommentarer
Cia säger:

Väntar med spänning på att få se resultatet av er renovering. Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-10-20 | 23:04:28
Pysseliten säger:

Men du har ju massor av annat att fixa :) Garderoberna ser jätte fina ut (massor av jobb )

Jag har ju stora barn du har ju mindre så lovar du kommer få massor av pyssel tid när dom blir större :) Kram

2009-10-21 | 11:22:10
Mli säger:

Haha jaa ÄNTLIGEN är trollsländorna borta!! :D

2009-10-21 | 12:45:02
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/
Sockenvägens Söta säger:

Tror du jag blir avis, ajg har exakt 3 likadana garderober med lister på som ajg bara vill döda när jag ser, få se om du kan ge mig å gubben inspiration att ta tag i dem.. Kram

2009-10-21 | 14:48:26
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback