ume

Idag har jag följt mamma och pappa till Umeå. Pappa var på nån läkarkontroll som han visst vart godkänd på. Skönt! Efter lassa passade vi på att gå en sväng på stan. Var in på Mias lustgård. Det är en inredningsbutik. Guud så mycket fint dom har! Tyvärr finns inte riktigt kapitalet för att go crazy där inne. Blev inget handlat. Sen var vi in på Lilla mirakel. Där köpte mamma skitsöta kläder till bebben från Lundmyr. Där inne hittade jag en hylla med prematurkläder. Storlek 32. My god! Att det finns så små bebisar. Hoppas verkligen inte att jag måste köpa så små kläder. Även om jag är grymt less på att vara gravid så får våran bebis gärna växa till sig lite innan h*n gör entré. =) Var in på nåra fler butiker oxå. Mamma bjöd på lunch. Jag valde fisk och potatis. *mums*

På hemvägen stannade vi på allbutiken och jag köpte tre krokar till hallen och ett svat ljusfat som jag har letat länge efter! Nu börjar hallen vara färdig. Saknas bara några lister som jag inte målat än.. (jag skäms)

Eftersom jag somnade i bilen hem så har jag sjukt ont i ryggen nu. Dumt av mig. Därför ska det bli skönt att inta ryggläge.. typ nu. =)

Kram

Kommentarer
frida säger:

Hej asa. Snubblade over din blogg idag o tankte lamna ett avtryck. Hoppas allt ar bra med dig o bebben. Vilken vecka ar du I nu? Kram!

2009-11-03 | 03:09:09
Bloggadress: http://www.familjencrowley.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback