gardiner och fika

Idag började dagen trevligt nog med att jag fick besök av Maria och Ester. När hon var här satte vi upp gardinerna jag köpte igår. Tjuvstart, jag vet. Men jag gatt ju se om dom passade. =)



Jag blev riktigt nöjd men det är ju lite detaljer jag stör mig på. Till nästa jul ska uttaget till höger vara utbytt mot ett nytt. (fattar inte varför det inte är gjort) Åsså ska fönstret vara målat vitt. Ångrar idag att jag lät pappa övertala mig att inte måla det. Han tyckte det var onödigt att måla ett "nytt" fönster. Ja, det tyckte ju jag han hade en poäng i.. men nu ångrar jag mig!! Blir att måla det i sommar. Nya blommor ska dit innan första advent oxå var planen. =) Sen måste jag fixa nån slags hylla. Får tänka på det lite till. =)



Det är så kul att få främmande för då får man fika. Jag gör nästan aldrig det när jag är själv så jag blir helt lyrisk när jag får bjuda på fika. Tyvärr hann vi äta upp lussebullarna innan jag hann ta kortet.. =P

Nina och Sundbom var förbi en sväng ikväll så då fick jag ju fika ännu mer.. hihi. =)

Kommentarer
Sockenvägens Söta säger:

Superfina gardiner!!! Köpta vars? Precis så där enkla som jag gillar dem :-) Lämnar en stor kram till dig!

2009-11-19 | 10:56:36
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Ulrika säger:

Söt gardin, passar just till mitt inlägg ser jag. Åsa, det är skönt att se att det är fler än mig som kan baka så vackra hallongrottor och ballerinakex. En dag ska jag lära mig att baka och samtidigt tycka att det ä roligt. Jag hade faktiskt funderat på att anlita dig som bakkonsulent för någon dag sedan, men bakproblemet löste sig.

2009-11-19 | 19:23:14
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Ulrika säger:

Söt gardin, passar just till mitt inlägg ser jag. Åsa, det är skönt att se att det är fler än mig som kan baka så vackra hallongrottor och ballerinakex. En dag ska jag lära mig att baka och samtidigt tycka att det ä roligt. Jag hade faktiskt funderat på att anlita dig som bakkonsulent för någon dag sedan, men bakproblemet löste sig.

2009-11-19 | 19:23:44
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
ulrika säger:

Jo,jo.Där ser man. Jag har ett minne av något gott du hade med dig till måleriet. Så, Bakkonsulent nr1 -Åsa. Varför får jag oftast två kommentarer när ingen annan får det? Fattar inte. Och bara på din blogg. Något galet måste jag göra

2009-11-20 | 07:48:28
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Anonym säger:

Jo,jo.Där ser man. Jag har ett minne av något gott du hade med dig till måleriet. Så, Bakkonsulent nr1 -Åsa. Varför får jag oftast två kommentarer när ingen annan får det? Fattar inte. Och bara på din blogg. Något galet måste jag göra

2009-11-20 | 07:49:29
Sockenvägens Söta säger:

Okej trodde nästan att de var ur H&Ms julsortiment , det finns nämligen både kökshanduk och löpare som påminnere lite om dessa... Men ajg får nog allt hålla i plånboken i helgen, och inrikta mig på det jag MÅSTE ha och inte dra iväg och komma hem med det jag VILL ha skrattar Trevlig helg!

2009-11-20 | 08:00:06
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
Anonym säger:

ja, tv 6play är super. haha,paradise e ju kul asså :)



hoppas allt står bra till med dig!

2009-11-20 | 10:09:22
Bloggadress: http://tuschaa.blogg.se/
Emma säger:

Jag såg de där superfina gardinerna i hamn, det blev jätte fint!

Visst är det farligt gott med fika=)

Kram

2009-11-20 | 10:20:09
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback