störande moment?

Idag har jag varit på solbacken med mamma och pappa. Dom har köpt nya trädgårdsmöbler för av nån anledning har deras försvunnit. Va? Var det nån som sa nåt? Här? Va? Hur har dom kommit hit?! Oj... =P
Hur som helst köpte dom, dom skitsnygga som jag ville ha.

När jag kom hem kom Mli och Krister hit och vi påtade lite ute på gården. Mli tog sig an blomrabatten (en av dom alla) medan jag och Krister la upp alla stenar och skottade upp jorden från gräsmattan på släpen. Tack för hjälpen mina vänner.

Ikväll har jag och anette varit på spinningen. Det gick skitbra för mig! Dock verkade det inte gå lika bra för min söta kusin vilket framgår ganska tydligt av hennes inlägg.. Inte alltid man är poppis. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback