ont i knäet

Jag har börjat få problem med mitt vänstra knä. Det är inte kul alls. Vissa grejer funkar inte att träna. Pumpen igår var jätterolig och väldigt givande och är förmodligen bra inför mitt jobb i sommar. Däremot gillade inte mitt knä vissa övningar. Bland annat knäböj var inte trevligt. Hoppas verkligen att det är nåt som man kan träna bort men jag är inte så övertygad med tanke på att jag har haft det senaste åren. Gatt till och med köpa en bil med automatlåda för att vinkeln som blir på knäet när man trycker ner kopplingen funkade inte alls. Nu ikväll känner jag att jag har ganska risigt i mitt knä.. hoppas verkligen inte att det är cyklingen. Vore skittråkigt om det skulle vara det nu när jag har börjat gilla det.

Antingen håller jag helt enkelt på att bli gammal och då är det väl bara att acceptera diverse krämpor.. annars är det så att jag håller på att vara fet... suck. Inget av det känns lockande... =(

Kommentarer
Siri säger:

Vännen-du är INTE fet!!!!!!!!

2009-05-08 | 10:04:47
Bloggadress: http://dorowatt.blogg.se/
Mikke säger:

Du är bara gulligt rund, som resten av oss :=)

2009-05-08 | 19:07:42
Bloggadress: http://mikkemannen.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback