håhåjaja

Aldrig får man vara sjuk i fred.. när jag just hade ätit upp min glass och skulle falla in i glasskoma så dök Nina och Sundbom upp. Var faktiskt trevligt att få besök av så pass fint folk. ;) Så pass trevligt att jag nästan glömde bort för ett tag att jag var sjuk. Som tur var så hann jag beklaga mig lite iaf så Sundbom städade mitt kök. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Var väl inte vad jag hade tänkt göra kl tio på kvällen när jag borde ligga och tycka synd om mig själv. Men hon började rycka och slita i allt som låg i köket och jag måste säga att nu är köket jättefint och nystädat. Hon hann till och med sopa golvet. Det behövdes. Nu kan jag sova med gott samvete. Tack vännen!

puss å kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback