finally

Äntligen har barnen kommit. Två långa veckor sen jag såg dom sist! Blir skönt i sommar då dom kommer att vara här halva sommarlovet. Har hunnit äta pizza och hoppat studsmatta. Momme och morfar + Anette och Lucas kom oxå och åt. Och Rob kom på efterkälken då han hade jobbat klart. Jag, Viktor och Oskar har även hunnit vara på konsum och handlat kvällsfika och varit till mormor och lånat nya filmer. Nu ligger mina små änglar i sina sängar och sussar sött. Längtar redan till imorrn då jag får vara med dom igen! =)

Nu ska jag slappna av! Har varit fullt upp hela dagen! Först nu får jag sätta mig ner.

Kommentarer
C säger:

Visst är det härligt när man har sina bus änglar i närheten.:)

2009-05-30 | 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback