powerstrike

  • Söndag     090322     Powerstrike
  • Måndag     090323     Spinning
  • Måndag     090323     Core
  • Onsdag     090325     Core
  • Torsdag     090327     Box
Då var powerstriken avklarad. Det var helt okej. Men inte lättast. Då instruktören säger att det är som aerobics tittar jag och Anette på varann (som trodde att vi skulle få häva ur oss våra aggressioner på varandra) och vi båda funderade på vart första bästa nödutgång var.. jag kan meddela er att koordination inte ligger högst upp på min meritlista. Men vi överlevde passet.

Efteråt skulle Anette klippa Peder och då tvingade hon mig att äta wienerbröd. Inte speciellt hyggligt med tanke på att hon inte åt nåt själv.. =O


Salong monkeymama in action. Tyvärr ingen bild på min heting efter klippningen och anledningen till det är att han blev så jäkla snygg så jag är rädd att det ska komma en massa efterhängsna brudar (och eventuellt män) och storma vårat hus... hemska tanke... =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback