försäkringskassan kontra akassan

Inte fan är det roligt att vara arbetslös alla dagar! Jag har inte fått pengar från a-kassan sen i november!! Vad fan skulle jag göra utan Peder?? Det roliga är att dom skyller på varann. A-kassan kan inte betala ut pengar till mig för att försäkringskassan inte har lämnat besked om nåt angående min ersättning till a-kassan och försäkringskassan kan inte ge mig rätt ersättning för att a-kassan inte har gett besked om vilken ersättning jag ska ha eftersom försäkringskassan inte har skickat nå uppgifter sen i augusti 2008.

Nu har jag ringt och jagat folk som kan göra nåt men vad trodde jag? Att det skulle hjälpa?? "Du har plats 43 i kön" roligt... När jag väl kommer fram så säger hon jag kan inget göra men jag skriver en anteckning i din journal att du vill påskynda ärendet. Jaha?! Det har tagit ett halvår redan! Hur mycket fortare går det av att hon skriver "påskynda ärendet"`??

Jag är så jävla less på att vara utan pengar! Våran ekonomi är ju baserad på att jag får en viss summa pengar i månaden. Inte att jag ska stå helt utan ersättning!

JÄVLA SATANS SKIT!!!!!

Kommentarer
Lovisa säger:

Fy fan så jävla irriterande !!

2009-03-19 | 11:34:21
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Lindisen säger:

förstår din irritation! har oxå problem med försäkringskassan just nu, får inte ut mina pengar från dagar jag vabbat, trots att jag lämnat in alla papper de ska ha ....puckon =)

2009-03-19 | 17:53:48
Bloggadress: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback