nyser och snorar

Jag håller på att bli galen! Jag nyser hela tiden! Det är inte ens lite roligt. Börjar funder på om jag är allergisk mot något. Har trott ett tag att det kan bero på katten. Men det spelar som ingen roll. Jag nyser och det kliar i ögon och hals och jag snorar även om jag är inne hos någon utan pälsdjur.. Känns inte som att det är lika mycket när jag är ute (snorar inte så iaf)  men inte vet jag. Jobbigt är det då. Nu äter jag halstabletter i sinne för jag har nyst så mycket att min hals är alldeles öm. Det har jag aldrig varit med om förr. Men tydligen så går det oxå.

Nån som vet vad det kan bero på? Har aldrig varit allergisk mot nåt förr. Har iofs blivit lactosintolerant på äldre dar oxå så det är väl inte omöjligt. Skulle vara jobbigt att he bort katten bara.. =(

Kommentarer
magdalena säger:

Hej tjejen, Vet hur jobbigt det kan vara! Skulle du/ni kunna låna bort katten ett tag och storstäda ur huset för att prova. Tyvärr så är det ju så att just katt kan vara väldigt besvärligt att få bort, så det du upplever att det inte blir bättre när du är hos andra utan katt är inte så konstigt (om det är katt alltså), då det följer med i kläder, på skor, ja på självaste kroppen :-( hoppas att det löser sig!



Kram

2009-06-29 | 10:55:57
Bloggadress: http://emme78.wordpress.com
C säger:

Prova med allergi tabletter. Eller så ber du vårdcentralen om att få göra ett allergi test / pricktest. Hoppas allt är bra med er trots omständigheterna. Tänker på dig. Kram

2009-06-29 | 11:34:40
Siri säger:

Det kan inte vara nå´t med huset då?

2009-06-30 | 11:11:07
Bloggadress: http://dorowatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback