mys med mia

Idag har vi röstat.. känns ju helt meningslöst att rösta för det känns som att det blir ändå inte som man tycker att det ska bli... bättre var det efteråt då vi åt surströmming hos mamma och pappa. Farmor, Ubbe, Bettan och Kim var oxå med och käkade. Jag och farmor hade en ganska intressant diskussion om demonstranterna på torget igår. Var ju i grova drag nazisterna mot invandrarna. Vilka man ska sympatisera med och så. Var riktigt intressant att höra hennes argument. Det passar sig tyvärr inte att skriva i bloggen men ni som känner min farmor kan väl ungefär gissa hur det lät.. .=D

Nu ikväll har jag varit hos Maria och pysslat lite. Gjort klart väggordet nu T! Kanske kommer förbi med det nån dag om det är fint väder! Hon bjöd även en utsvulten vän på kvällsfika. Ingefärsthe och en macka! Det var såå gott. Även kakan var god! =)


Tack för en trevlig kväll vännen! =)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa och lämna min sambo som försöker samla vuxenpoäng med att se valvakan.. uurk.. såå vuxen kommer jag aldrig att bli!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback