I wish

Jag önskar att mitt sug efter att blogga återinfinner sig snart. Men just nu är det så himla mycket jag vill skriva och det mesta jag vill skriva vill jag inte att vissa personer ska läsa. Jag vet att det finns eller har funnits dom som läser som jag inte vill dela med mig av allt till. Samtidigt vill jag inte lösenordsskydda hela bloggen. Skulle ju som tappa en hel del med syftet då. Jag hoppas verkligen att problemen löser sig snart så vi kan börja om att fokusera på det roliga. För tro för allt i världen inte att vi inte har roligt mitt i eländet. Barnen är här och helgen spenderades i Pite med Hanna och Danne. Viktor var överförtjust att få mata Daniels alla fiskar. Nu tjatar han om att han vill ha ett eget akvarium. Har sagt att han ska få ett när han har blivit lite större och kan hjälpa till att städa det själv. Vi var på havsbadet och betalade ett svindyrt tivoli där alla grejorna var klara på en kvart. (kostade 100kr/barn för två timmar) slöseri med pengar kan tyckas.. Men vad gör man inte för att dom små ska få en kul kvart.. =P



Kommentarer
Emma säger:

Hallå!!

Hoppas allt går bra för er...

Kramizar

2009-07-05 | 20:43:38
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback